النا جونالنا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

النا جون، نی نی عسل ما

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
22 آذر 91 19:31
سلام به دوست جونی عزیزم بعد یه خواهش کوچولو از شما من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظر یاری شما هستم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5 ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
دختر دایی (امیرکوچولو)
23 آذر 91 12:23
سلاممم عمه های مهربوننن چه برادر زاده ی ناز دارین خانومی های گل به من ومرد کوچکمان هم سر بزنینن خوشحال میشیممنتظرتان هستیم
مامان آنی
23 دی 91 11:42
سلام عمه های گل من ویاناکوچولو هستم هم النا جون خوشگله هم وبلاگتون خوشحال میشم باالناجون دوست بشم و باشما لینک کنم اگه شما هم دوست دارین با یه جوجوی کوچولو لینک کنین لطفا بهم خبر بدین


پاسخ: سلام عزیزم، ممنون نظر لطفتونه البته با کمال افتخار لینکتون می کنیم.